Skip to main content

SPECIFICATIES

STREET TRIPLE RS Specifications
Feature Details
Motor en transmissie
Type Vloeistofgekoeld, 12 kleppen, DOHC, driecilinder in-lijn
Inhoud 765 cc
Boring 77.99 mm
Slag 53.4 mm
Compressieverhouding 12.54:1
Max. vermogen EC 123Pk / 121.36 BHP (90.5kW) @11750tpm
Max. koppel EC 79Nm@ 9350tpm
Systeem Sequentiële, elektronische multipoint-brandstofinjectie met SAI. Elektronische gasklepregeling
Uitlaat Roestvaststalen 3-in-1-uitlaatsysteem met een lage, roestvaststalen, enkelzijdige demper
Eindaandrijving X-ringketting
Koppeling Natte platenkoppeling met slip-assist
Versnellingsbak 6 versnellingen met Triumph Shift Assist
Frame
Frame Voorzijde - twin-sparconstructie van aluminium buizen. Achterzijde - tweedelig hogedruk-spuitgietwerk
Swingarm Tweezijdige, gegoten aluminiumlegering
Voorband Gegoten aluminiumlegering 5 spaken, 17 x 3,5 inch
Achterwiel Gegoten aluminiumlegering 5 spaken, 17 x 5,5 inch
Voorband 120/70 ZR17
Achterband 180/55 ZR17
Voorvering Omgekeerde 41-mm Showa-voorvork, big piston vork (BPF), instelbare compressie, rebound en preload.
Achterwielophanging Ohlins STX40 met volledig instelbaar piggyback reservoir RSU
Front Brakes Dubbelle 310 mm zwevende schijven, Brembo M50 4-zuigerige radiaal monobloc klauwen
Rear Brakes Enkele 220 mm schijf, Brembo eenzuigerige remklauw, uitschakelbaar ABS
Instrumentendisplay en -functies Full-colour, 5" TFT dashboard met 4 stijlen en high/low contrast opties
Afmetingen en Gewicht
Breedte stuur 775 mm
Hoogte zonder spiegels 1085 mm
Zadelhoogte 825 mm
Wielbasis 1405 mm
Vorksprong 23.9 º
Naloop 100 mm
Dry Weight 166 kg
Tankinhoud 17.4 L
Brandstofverbruik
Brandstofverbruik 5.2 l/100km
CO2 Figures EURO 5 Standard: 119 g/km **De CO2-uitstoot en het brandstofverbruik worden gemeten volgens verordening 168/2013/EG.  De waarden voor het brandstofverbruik zijn het resultaat van specifieke testomstandigheden en dienen alleen ter vergelijking. De resultaten in een werkelijke rijsituatie kunnen anders zijn.
STREET TRIPLE R Specifications
Feature Details
Motor en transmissie
Type Vloeistof gekoeld, 12 kleppen, DOHC, in-line 3-cilinder
Inhoud 765 cc
Boring 77.99 mm
Slag 53.38 mm
Compressieverhouding 12.5:1
Max. vermogen EC 86.8 kW (118 PK) @ 12,000 tpm
Max. koppel EC 77Nm @ 9,400 tpm
Systeem Sequentiële, elektronische multipoint-brandstofinjectie met SAI. Elektronische gasklepregeling
Uitlaat Roestvaststalen 3-in-1-uitlaatsysteem met een lage, roestvrijstalen, enkelzijdige demper
Eindaandrijving X ring ketting
Koppeling Natte platenkoppeling met slip-assist
Versnellingsbak 6-versnellingen met Triumph Shift Assist
Frame
Frame Voorzijde - twin-sparconstructie van aluminium buizen. Achterzijde - tweedelig hogedruk-spuitgietwerk
Swingarm Tweezijdige, gegoten aluminiumlegering
Voorband Gegoten aluminiumlegering 5 spaken, 17 x 3,5 inch
Achterwiel Gegoten aluminiumlegering 5 spaken, 17 x 5,5 inch
Voorband 120/70 ZR17
Achterband 180/55 ZR17
Voorvering Showa 41 mm upside down separate function big piston forks (SF-BPF), instelbare compressie demping, rebound damping en preload.
Achterwielophanging Showa piggyback reservoir monoshock, Instelbare compressie en rebound demping en preload.
Front Brakes Dubbele 310 mm zwevende schijven, Brembo M4.32 4-zuigerige radiaal monobloc klauwen, ABS
Rear Brakes Enkele 220 mm schijf, Brembo enkelzuigerige remklauw, ABS
Instrumentendisplay en -functies LCD multi-functioneel display met digitale snelheidmeter, benzine status, trip computer, analoge toerenteller, lap timer, versnellingsindicator, programeerbare indicatoren voor versnellingswissel, klok, TPMS voorbereid. 3 Riding Modes.
Afmetingen en Gewicht
Breedte stuur 775 mm
Hoogte zonder spiegels 1065 mm
Zadelhoogte 825mm. Low seat version available: 780 mm
Wielbasis 1405 mm
Vorksprong 23.5 º
Naloop 98.3 mm
Dry Weight 168 kg
Tankinhoud 17.4 L
Brandstofverbruik
Brandstofverbruik 5.1 l/100km
CO2 Figures EURO 5 Standard: 119 g/km **De CO2-uitstoot en het brandstofverbruik worden gemeten volgens verordening 168/2013/EG. De waarden voor het brandstofverbruik zijn het resultaat van specifieke testomstandigheden en dienen alleen ter vergelijking. De resultaten in een werkelijke rijsituatie kunnen anders zijn.
STREET TRIPLE R LOW Specifications
Feature Details
Motor en transmissie
Type Vloeistof gekoeld, 12 kleppen, DOHC, in-line 3-cilinder
Inhoud 765 cc
Boring 77.99 mm
Slag 53.38 mm
Compressieverhouding 12.5:1
Max. vermogen EC 86.8 kW (118 PK) @ 12,000 tpm
Max. koppel EC 77Nm @ 9,400 tpm
Systeem Sequentiële, elektronische multipoint-brandstofinjectie met SAI. Elektronische gasklepregeling
Uitlaat Roestvaststalen 3-in-1-uitlaatsysteem met een lage, roestvrijstalen, enkelzijdige demper
Eindaandrijving X ring ketting
Koppeling Natte platenkoppeling met slip-assist
Versnellingsbak 6-versnellingen met Triumph Shift Assist
Frame
Frame Voorzijde - twin-sparconstructie van aluminium buizen. Achterzijde - tweedelig hogedruk-spuitgietwerk
Swingarm Tweezijdige, gegoten aluminiumlegering
Voorband Gegoten aluminiumlegering 5 spaken, 17 x 3,5 inch
Achterwiel Gegoten aluminiumlegering 5 spaken, 17 x 5,5 inch
Voorband 120/70 ZR17
Achterband 180/55 ZR17
Voorvering Showa 41 mm upside down separate function big piston forks (SF-BPF), instelbare compressie demping, rebound damping en preload.
Achterwielophanging Showa piggyback reservoir monoshock, Instelbare compressie en rebound demping.
Front Brakes Dubbele 310 mm zwevende schijven, Brembo M4.32 4-zuigerige radiaal monobloc klauwen, ABS
Rear Brakes Enkele 220 mm schijf, Brembo enkelzuigerige remklauw, ABS
Instrumentendisplay en -functies LCD multi-functioneel display met digitale snelheidmeter, benzine status, trip computer, analoge toerenteller, lap timer, versnellingsindicator, programeerbare indicatoren voor versnellingswissel, klok, TPMS voorbereid. 4 Riding Modes.
Afmetingen en Gewicht
Breedte stuur 775 mm
Hoogte zonder spiegels 1045 mm
Zadelhoogte 780 mm
Wielbasis 1405 mm
Vorksprong 24.5 º
Naloop 102.7 mm
Dry Weight 168 kg
Tankinhoud 17.4 L
Brandstofverbruik
Brandstofverbruik 5.1 l/100km
CO2 Figures EURO 5 Standard: 119 g/km **De CO2-uitstoot en het brandstofverbruik worden gemeten volgens verordening 168/2013/EG. De waarden voor het brandstofverbruik zijn het resultaat van specifieke testomstandigheden en dienen alleen ter vergelijking. De resultaten in een werkelijke rijsituatie kunnen anders zijn.
Prijs
Prijzen Van 9.900,00 €
STREET TRIPLE S Specifications
Feature Details
Motor en transmissie
Type Vloeistofgekoeld, 12 kleppen, DOHC, driecilinder in-lijn
Inhoud 660 cc
Boring 76.0 mm
Slag 48.5 mm
Compressieverhouding 12.1:1
Max. vermogen EC 35kW (47.6PK) @ 9,000Tpm
Max. koppel EC 60Nm @ 5,250tpm
Systeem Sequentiële, elektronische multipoint-brandstofinjectie met SAI. Elektronische gasklepregeling
Uitlaat Roestvaststalen 3-in-1-uitlaatsysteem met een lage, roestVRIJstalen, enkelzijdige demper
Eindaandrijving X ring KETTING
Koppeling Natte platenkoppeling.
Versnellingsbak 6-VERSNELLINGEN
Frame
Frame Voorzijde - twin-sparconstructie van aluminium buizen. Achterzijde - tweedelig hogedruk-spuitgietwerk
Swingarm Tweezijdige, gegoten aluminiumlegering
Voorband Gegoten aluminiumlegering 5 spaken, 17 x 3,5 inch
Achterwiel Gegoten aluminiumlegering 5 spaken 17 x 5.5 inch
Voorband 120/70 ZR17
Achterband 180/55 ZR17
Voorvering Showa 41mm USD
Achterwielophanging Showa piggyback reservoir monoshock, verstelbare preload.
Front Brakes Twin 310 mm zwevende schijven, Nissin 2-zuigerige sliding klauwen, ABS
Rear Brakes Enkele 220 mm schijf, Brembo enkel zuigerige remklauw, ABS
Instrumentendisplay en -functies LCD multi-functioneel instrument pack met digitale snelheidmeter en 2 Riding Modes
Afmetingen en Gewicht
Breedte stuur 765 mm
Hoogte zonder spiegels 1060 mm
Zadelhoogte 810 mm
Wielbasis 1410 mm
Vorksprong 24.3 º
Naloop 103.4 mm
Dry Weight 168 kg
Tankinhoud 17.4 L
Brandstofverbruik
Brandstofverbruik 5.1l/100km
CO2 Figures EURO 5 Standard: 119 g/km **De CO2-uitstoot en het brandstofverbruik worden gemeten volgens verordening 168/2013/EG.  De waarden voor het brandstofverbruik zijn het resultaat van specifieke testomstandigheden en dienen alleen ter vergelijking. De resultaten in een werkelijke rijsituatie kunnen anders zijn.