Skip to main content

SPECIFICATIES

STREET TRIPLE RS Specifications
Feature Details
Motor en transmissie
Type Vloeistofgekoeld, 12 kleppen, DOHC, driecilinder in-lijn
Inhoud 765 cc
Boring 77.99 mm
Slag 53.4 mm
Compressieverhouding 12.54:1
Max. vermogen EC 123Pk / 121.36 BHP (90.5kW) @11750tpm
Max. koppel EC 79Nm@ 9350tpm
Systeem Sequentiële, elektronische multipoint-brandstofinjectie met SAI. Elektronische gasklepregeling
Uitlaat Roestvaststalen 3-in-1-uitlaatsysteem met een lage, roestvaststalen, enkelzijdige demper
Eindaandrijving X-ringketting
Koppeling Natte platenkoppeling met slip-assist
Versnellingsbak 6 versnellingen met Triumph Shift Assist
Frame
Frame Voorzijde - twin-sparconstructie van aluminium buizen. Achterzijde - tweedelig hogedruk-spuitgietwerk
Swingarm Tweezijdige, gegoten aluminiumlegering
Voorband Gegoten aluminiumlegering 5 spaken, 17 x 3,5 inch
Achterwiel Gegoten aluminiumlegering 5 spaken, 17 x 5,5 inch
Voorband 120/70 ZR17
Achterband 180/55 ZR17
Voorvering Omgekeerde 41-mm Showa-voorvork, big piston vork (BPF), instelbare compressie, rebound en preload.
Achterwielophanging Ohlins STX40 met volledig instelbaar piggyback reservoir RSU
Front Brakes Dubbelle 310 mm zwevende schijven, Brembo M50 4-zuigerige radiaal monobloc klauwen
Rear Brakes Enkele 220 mm schijf, Brembo eenzuigerige remklauw, uitschakelbaar ABS
Instrumentendisplay en -functies Full-colour, 5" TFT dashboard met 4 stijlen en high/low contrast opties
Afmetingen en Gewicht
Breedte stuur 775 mm
Hoogte zonder spiegels 1085 mm
Zadelhoogte 825 mm
Wielbasis 1405 mm
Vorksprong 23.9 º
Naloop 100 mm
Dry Weight 166 kg
Tankinhoud 17.4 L
Brandstofverbruik
Constant Speed 56mph/90kph 5.2 l/100km mpg
Brandstofverbruik 5.2 l/100km
CO2 Figures EURO 5 Standard: 119 g/km **De CO2-uitstoot en het brandstofverbruik worden gemeten volgens verordening 168/2013/EG.  De waarden voor het brandstofverbruik zijn het resultaat van specifieke testomstandigheden en dienen alleen ter vergelijking. De resultaten in een werkelijke rijsituatie kunnen anders zijn.