SPEED TRIPLE 1200 RR
De topprestaties van de veelgeprezen RS met verbluffend raffinement, een meer geconcentreerde rijpositie en het toppunt van premium specificaties
SPECIFICATIES
Feature | Details |
---|---|
Prijs | |
Prijzen | Van 20.900,00 € |
Feature | Details |
---|---|
Motor en transmissie | |
Type | Vloeistofgekoeld, 12 kleppen, DOHC, driecilinder in-lijn |
Inhoud | 1160 cc |
Boring | 90.0 mm |
Slag | 60,8 mm |
Compressieverhouding | 13,2:1 |
Max. vermogen EC | 180 pk / 132.4 kW bij 10.750 t/min |
Max. koppel EC | 125 Nm bij 9000 t/min |
Systeem | Sequentiële, elektronische multipoint-brandstofinjectie met elektronische gasklepregeling |
Uitlaat | Roestvaststalen 3-in-1 uitlaatspruitstuk met onderliggende primaire geluiddemper en zijdelings gemonteerde secundaire geluiddemper |
Eindaandrijving | X-ringketting |
Koppeling | Natte, multi-plate, slip |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Feature | Details |
---|---|
Frame | |
Frame | Aluminium dubbel buizenframe met aangebout aluminium subframe achter |
Swingarm | Aluminium, enkelzijdig |
Voorband | Gegoten aluminium, 17 x 3,5 in |
Achterwiel | Gegoten aluminium, 17 x 6 in |
Voorband | 120/70 ZR 17 (58W) |
Achterband | 190/55 ZR 17 (75W) |
Voorvering | Öhlins 43mm fully adjustable USD forks, 120mm travel. Öhlins S-EC 2.0 OBTi system electronic compression / rebound damping |
Achterwielophanging | Öhlins monoshock RSU with linkage, 120mm rear wheel travel. Öhlins S-EC 2.0 OBTi system electronic compression / rebound damping |
Front Brakes | Voorremmen Dubbele 320mm zwevende schijven. Brembo Stylema monoblok remklauwen, OC-ABS, radiale mastercilinder met seraraat reservoir |
Rear Brakes | Enkele 220mm schijf. Brembo tweezuigerremklauw, Optimized Cornering-ABS. Achterste hoofdcilinder met apart reservoir |
Instrumentendisplay en -functies | Full-colour 5" TFT display |
Feature | Details |
---|---|
Afmetingen en Gewicht | |
Breedte stuur | 758 mm |
Hoogte zonder spiegels | 1120 mm |
Zadelhoogte | 830 mm |
Wielbasis | 1439 mm |
Vorksprong | 23,9 º |
Naloop | 104,7 mm |
Tankinhoud | 15.5 L |
Gewicht met volle tank | 199 kg |
Feature | Details |
---|---|
Brandstofverbruik | |
Brandstofverbruik | (6.3 l/100km) |
CO2 Figures | Norm Euro 5. 144 g/km De CO2-uitstoot en het brandstofverbruik worden gemeten volgens verordening 168/2013/EG. De waarden voor het brandstofverbruik zijn het resultaat van specifieke testomstandigheden en dienen alleen ter vergelijking. De resultaten in een werkelijke rijsituatie kunnen anders zijn. |
Feature | Details |
---|---|
Service | |
Service Interval | Onderhoudsinterval van 16.000 km / 12 maanden |
BEKIJK DE MOTOR IN 360°
Features
|
|
---|---|
Motor | 1160cc triple engine (Euro5 compliant) |
Vermogen en Koppel | 180PS and 125Nm |
Gewicht | 199kg (natte) |
Vering | Öhlins Smart EC 2.0 electronically adjustable semi-active suspension |
Remmen |
Brembo Stylema monobloc front brake calipers, with twin 320mm discs |
Elektronische rijhulpmiddelen | Geoptimaliseerde ABS en schakelbare geoptimaliseerde bochten traction control (met IMU), voorwiel Lift Control, Cruise Control |
Instrumenten | 5 inch TFT instruments with My Triumph Connectivity System |
Rijmod |
5 riding modes (Rain, Road, Sport, Track and Rider) |
Schakelbekrachtiging | Triumph Shift Assist up and down quickshifter |
Batterij | Lithium-ion batterij |
Verlichting |
All LED lighting, with single round headlight and self-cancelling indicators |
Sleutelloos | Volledig sleutelloos systeem |
Service Interval | Onderhoudsinterval 16.000 km/12 maanden |
Features
|
|
---|---|
Motor | 1160cc triple engine (Euro5 compliant) |
Vermogen en Koppel | 180PS and 125Nm |
Gewicht | 199kg (natte) |
Vering | Öhlins Smart EC 2.0 electronically adjustable semi-active suspension |
Remmen |
Brembo Stylema monobloc front brake calipers, with twin 320mm discs |
Elektronische rijhulpmiddelen | Geoptimaliseerde ABS en schakelbare geoptimaliseerde bochten traction control (met IMU), voorwiel Lift Control, Cruise Control |
Instrumenten | 5 inch TFT instruments with My Triumph Connectivity System |
Rijmod |
5 riding modes (Rain, Road, Sport, Track and Rider) |
Schakelbekrachtiging | Triumph Shift Assist up and down quickshifter |
Batterij | Lithium-ion batterij |
Verlichting |
All LED lighting, with single round headlight and self-cancelling indicators |
Sleutelloos | Volledig sleutelloos systeem |
Service Interval | Onderhoudsinterval 16.000 km/12 maanden |
VAN HET CIRCUIT AFGELEIDE TECHNOLOGIE
De op- en afschakelende quickshifter van Triumph Shift Assist en de nieuwste generatie wheelie-control zorgt voor een soepeler en sneller rijgedrag, zowel op de weg als op de meest veeleisende racecircuits.
RIJVERBETERINGSTECHNOLOGY
Alle modellen zijn standaard uitgerust met een volledig LED-verlichtingssysteem dat de zichtbaarheid vergroot, een volledig keyless systeem dat de rijervaring verbetert en een volledig instelbare cruisecontrol die zorgt voor een geweldig comfort tijdens lange ritten.
PREMIUM KOOLSTOFVEZEL DETAILS
Prachtige, lichte koolstofvezel onderdelen, van het subtiel gemarkeerde voorspatbord tot de gebeeldhouwde zijpanelen, geven de RR een toegeeflijke, verfijnde en vakkundig vormgegeven uitstraling.
TFT-KLEURENDISPLAY VOOR INSTRUMENTEN
5" TFT-instrumenten in kleur, die door de gebruiker kunnen worden geconfigureerd, met Bluetooth-telefoon- en GoPro-connectiviteit, turn-by-turn-navigatie en een rondeteller, allemaal eenvoudig toegankelijk via intuïtieve schakelaars.
SPANNENDE 1160cc DRIECILINDERMOTOR
De driecilindermotor met lage massatraagheid van de RR is ontwikkeld op basis van de ervaringen van het Moto2™-raceprogramma en produceert een gespierd koppel van 125 Nm, dat in een mum van tijd naar een piekvermogen van 180 pk stijgt.
SEMI-ACTIEVE VERING VAN ÖHLINS
Simpelweg de meest geavanceerde vering van Öhlins – geavanceerde Smart EC 2.0 elektronisch instelbare, semi-actieve vering voor superieure rijeigenschappen onder alle omstandigheden.
VOLLEDIG BETROKKEN ERGONOMIE
Met een stuurpositie van 135 mm lager en 50 mm verder naar voren dan de RS, en een aangepaste positie van de voetsteun, levert de RR de meest doelgerichte rit ooit zonder aan comfort in te boeten.
NIEUW KUIPWERK & ENKELE KOPLAMP
Het elegante kuipwerk voor de cockpit met de kenmerkende enkele ronde DRL-koplamp, gecombineerd met het unieke clip-onstuur, maken de RR onmiddellijk herkenbaar als de meest doelgerichte Speed Triple ooit.
PIRELLI-BANDEN MET RACESPECIFICATIES
Met profielen die zijn ontworpen voor uitzonderlijke respons, handling en grip, leveren de Pirelli Diablo Supercorsa V3-banden topprestaties op de weg en op het circuit.
PRECISIEREMMEN VAN BREMBO
De hoogwaardige Brembo-remmen met hun multi-instelbare hendel, dubbele Stylema® radiale monobloc-remklauwen en lichte 320mm-remschijven bieden een nauwkeurige en betrouwbare remkracht.