DE BESTE SPEED TRIPLE TOT NOG TOE

De krachtigste, wendbaarste, meest responsieve en technologisch meest geavanceerde Speed Triple ooit.

DE COMPLEET NIEUWE SPEED TRIPLE IN ACTIE

Zie hier de krachtigste en meest responsieve Speed Triples ooit: de compleet nieuwe Speed Triple S en het topmodel uit de serie, de RS.Door een ingrijpende wijziging aan de motor, een lager gewicht en de allernieuwste technologische ontwikkelingen kan de iconische driecilinder van 1050 cc nu kan langer op hogere toeren draaien en overtreft zelfs zijn toch al legendarische reputatie wat betreft wendbaarheid, messcherpe besturing en uiterste precisie.Rijden op deze nieuwe versie is ronduit verslavend. Alle kenmerken van de Speed Triple komen nu nog beter naar voren: de stoere lage bouw met focus op de weg, de superieure bestuurbaarheid, de nog fraaiere afwerking en het fenomenale driecilindergeluid.Dit is de beste Speed Triple ooit.

KERNCIJFERS VAN DE NIEUWE SPEED TRIPLE

1050 cc-MOTOR

105 nieuwe motoronderdelen zorgen voor een enorme prestatieverbetering.

117 NM KOPPEL

Maximumkoppel 4% hoger, met een gelijkmatige curve over het hele bereik.

150 PK VERMOGEN 

10 pk meer vermogen, komt sneller op toeren en kan langer op hogere toeren draaien.

5 RIJMODI

Rain, Road, Sport, Rider (instelbaar) en Track (alleen op de RS)

HOUD MIJ OP DE HOOGTE
360 Tap and drag
Bekijk het gamma
Loading your ride Loading your ride

Speed Triple S

De nieuwe Speed Triple S heeft een ware transformatie ondergaan, met meer dan 100 veranderingen aan de motor om het vermogen te verhogen tot 150 pk en meer koppel te leveren, en een nieuwe uitlaat met een vrijere gasdoorstroming en een geweldig nieuw geluid. De nieuwe S heeft zijn karakter van “original hooligan” behouden maar is lichter, slimmer, met een TFT-kleurenscherm voor de instrumenten, nieuwe schakelaarbehuizingen, een vijfstandenjoystick, vier rijmodi en verlichte knoppen, kortom in elk opzicht beter.

SPEED TRIPLE RS

De nieuwe RS heeft de beste specificaties en technologie van alle Speed Triples tot nog toe. Denk aan een compleet nieuwe, geoptimaliseerde bochten-ABS en tractiecontrole, een inertiesensor (IMU), vijf rijmodi, premium dempers van Arrow, plaatwerk van koolstofvezel, verbeterd comfort en een vernieuwd driecilinderblok van 1050 cc met een vermogen van 150 pk, om de legendarische prestaties, precisie, wendbaarheid en stuureigenschappen naar een nieuw niveau te tillen.

DE BESTE SPEED TRIPLES TOT NOG TOE

De messcherpe besturing en wendbaarheid van de Speed Triple zijn nog beter geworden door het grotere vermogen, het lagere gewicht en de beste rijhulptechnologie ooit, voor de perfecte balans tussen uitstraling, vermogen en stijl.

Speed Triple S

Starting from P.O.A.

  • Aanzienlijk verbeterde 1050 cc driecilindermotor met 105 nieuwe onderdelen
  • 10 pk meer piekvermogen, nu 150 pk bij 10.500 omw/min
  • Groter maximumkoppel, nu 117 Nm bij 7.150 omw/min
  • Nieuw 5” TFT-kleurenscherm voor de instrumenten
  • Nieuwe verlichte schakelaarbehuizingen met vijfstandenjoystick
  • Nieuwe cruisecontrol
  • Nieuwe uitlaat met verbeterde gasdoorstroming en dubbele opwaarts gebogen racedempers
  • Nieuwe verbeterde versnellingsbak
  • Nieuwe, moderne, hoogglanzende, lichtmetalen gietwielen
  • Koppelingsbekrachtiging
  • Uitschakelbare ABS en tractiecontrole
  • USB-oplaadpunt
  • Volledig instelbare Showa upside-down-voorvork en monoshock achterschokbreker
  • Machinaal bewerkte naafdoppen
  • Banden: Pirelli Diablo Supercorsa
  • Tweedelig zadel met Triumph-logo
  • Kenmerkend “twin spar” aluminiumframe
  • Aluminium stuureindspiegels
  • Vijf rijmodi: Road, Rain, Sport, Rider, Track
  • Dubbele voorremschijf met radiale monobloc-remklauwen van Brembo
  • Koplampen met dagrijlicht
  • Lichter dan de vorige generatie, ondanks de toegevoegde nieuwe technologie
  • Nieuwe geoptimaliseerde bochten-ABS en tractiecontrole
  • Nieuwe IMU (traagheidsmeter) van Continental
  • Nieuwe sleutelloze ontsteking met startonderbreker en elektronisch stuurslot
  • Titanium sportdempers van Arrow met hitteschild en eindkap van koolstofvezel
  • Brembo MCS remhendel met instelbare reikwijdte en remverhouding, met bijpassende koppelingshendel
  • Volledig instelbare Öhlins NIX30 upside-down voorvork en TTX36 twin tube monoshock achter
  • Nieuw, stijlvol lichtgewicht voorspatbord en radiateurkappen van koolstofvezel
  • Onderkuip in bij body passende kleuren
  • Met sleutel ontgrendelbaar passagierszadel
  • Subframe achter in mat aluminium
  • Comfortabeler bestuurderszadel met 3D-netinzet
Bekijk De Kenmerken

Speed Triple RS

Starting from P.O.A.

  • Aanzienlijk verbeterde 1050 cc driecilindermotor met 105 nieuwe onderdelen
  • 10 pk meer piekvermogen, nu 150 pk bij 10.500 omw/min
  • Groter maximumkoppel, nu 117 Nm bij 7.150 omw/min
  • Nieuw 5” TFT-kleurenscherm voor de instrumenten
  • Nieuwe verlichte schakelaarbehuizingen met vijfstandenjoystick
  • Nieuwe cruisecontrol
  • Nieuwe uitlaat met verbeterde gasdoorstroming en dubbele opwaarts gebogen racedempers
  • Nieuwe verbeterde versnellingsbak
  • Nieuwe, moderne, hoogglanzende, lichtmetalen gietwielen
  • Koppelingsbekrachtiging
  • Uitschakelbare ABS en tractiecontrole
  • USB-oplaadpunt
  • Volledig instelbare Showa upside-down-voorvork en monoshock achterschokbreker
  • Machinaal bewerkte naafdoppen
  • Banden: Pirelli Diablo Supercorsa
  • Tweedelig zadel met Triumph-logo
  • Kenmerkend “twin spar” aluminiumframe
  • Aluminium stuureindspiegels
  • Vijf rijmodi: Road, Rain, Sport, Rider, Track
  • Dubbele voorremschijf met radiale monobloc-remklauwen van Brembo
  • Koplampen met dagrijlicht
  • Lichter dan de vorige generatie, ondanks de toegevoegde nieuwe technologie
  • Nieuwe geoptimaliseerde bochten-ABS en tractiecontrole
  • Nieuwe IMU (traagheidsmeter) van Continental
  • Nieuwe sleutelloze ontsteking met startonderbreker en elektronisch stuurslot
  • Titanium sportdempers van Arrow met hitteschild en eindkap van koolstofvezel
  • Brembo MCS remhendel met instelbare reikwijdte en remverhouding, met bijpassende koppelingshendel
  • Volledig instelbare Öhlins NIX30 upside-down voorvork en TTX36 twin tube monoshock achter
  • Nieuw, stijlvol lichtgewicht voorspatbord en radiateurkappen van koolstofvezel
  • Onderkuip in bij body passende kleuren
  • Met sleutel ontgrendelbaar passagierszadel
  • Subframe achter in mat aluminium
  • Comfortabeler bestuurderszadel met 3D-netinzet
Bekijk De Kenmerken